آجر پازلی یکی از انواع آجرهایی است که می تواند برای نماسازی ساختمان ها، تکمیل بخش های مختلف ساختمان و … مورد استفاده قرار گیرد. این آجر با کیفیت های مختلفی تهیه می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل نصب می باشد. مزیت های زیاد این نوع آجر سبب شده است که بسیاری از گروه های صنعتی علاقه مند به خرید آن باشند.

آجر پازلی چیست؟

آجر پازلی یکی از انواع آجرهایی است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این آجرها جزء آجرهای مدرن و خاص محسوب می شوند. ساختار آجرهای پازلی به گونه ای است که به راحتی می توان آن ها را در هم قفل کرد، بدون اینکه نیاز به مصالح مختلف دیگری نیز باشد.

آجرهای پازلی که با نام آجرهای قفل شونده نیز شناخته می شوند، امکان عبور میلگرد را درون خودشان فراهم می کنند. به همین خاطر، می توان این آجرها را برای افزایش استحکام ساختمان نیز مورد استفاده قرار داد.

آجر نما پازلی

آجر نما پازلی

آجرهای پازلی نماسازی ساختمان

با توجه به اینکه امکان تولید و تهیه آجرهای پازلی در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد، می توان این آجرها را برای نماسازی ساختمان ها نیز مورد استفاده قرار داد. آجرهای پازلی در رنگ های متنوعی قابل تهیه می باشند. سایز این آجرها نیز می توانند بسته به نیاز متفاوت انتخاب شوند تا برای نمای داخلی و یا خارجی ساختمان استفاده گردند.

در صورت نیاز، می توان با کمک آجرهای پازلی مناسب و همچنین، نورپردازی های خاص، نمایی زیبا برای ساختمان ایجاد کرد. با توجه به قیمت مناسب آجر پازلی، می توان با خرید این آجرها و پیاده سازی آن ها در نمای ساختمان، در هزینه نهایی نماسازی نیز صرفه جویی نمود.

آجر پازلی

آجر پازلی

مزیت های استفاده از آجر پازلی در ساختمان

این روزها آجر پازلی به دلیل اینکه دارای خصوصیات خاصی می باشد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از طرفی استفاده از آجرهای پازلی برای ساختمان سازی مزیت های مختلفی را به دنبال دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • سهولت در نصب و اجرا

با توجه به اینکه نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی با کمک آجر پازلی بسیار کاهش پیدا کرده است، نصب و اجرای آجرهای پازلی به سادگی امکان پذیر است. همچنین، می توان سیم های برق، اتصالات مختلف و … را میان سوراخ های این آجرها رد کرد.

  • امکان پیاده سازی در سریع ترین زمان ممکن

یکی از مزیت های استفاده از آجر پازلی این است که می توان با کمک این آجرها، در سریع ترین زمان ممکن نمای ساختمان، بخش های مختلف ساختمان و … را اجرا کرد. این در حالی است که با آجرهای دیگر، اجرا و نصب آجر بسیار زمان برتر خواهد بود.

  • داشتن مقاومت فشاری بالا

برخلاف ظاهر آجرهای پازلی، این آجرها مقاومت بالایی در مقابل فشار دارند. در صورت نیاز به افزایش مقاومت این آجرها، می توان میلگردهایی را نیز به صورت عمودی یا افقی از آن ها رد کرد تا مقاومت آن ها افزایش پیدا کند.

  • تنوع در اندازه و رنگ

تنوع در اندازه و رنگ آجرهای پازلی از جمله مزیت های این آجرها محسوب می شود. معمولا آجرهای پازلی را می توان در 9 سایز مختلف و با تنوع رنگ بالایی خریداری نمود. این موضوع باعث افزایش زیبایی یک ساختمان با کمک این آجرها می گردد.

  • کاهش هزینه های نهایی

خرید آجر پازلی از کارخانه آجر پازلی، باعث کاهش هزینه های نهایی ساخت ساختمان های مختلف می شود. چرا که هزینه ساخت و ساز با کمک این آجرها کاهش پیدا می کند و در نهایت می توان با یک بودجه کم، ایده آل ترین و مقاوم ترین ساختمان، نما و … را با کمک این آجرها ساخت.

  • عایق حرارتی و صوتی خوب

یکی از مزیت های آجر پازلی این است که عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی می باشد. به همین خاطر، این آجر می تواند برای ساخت شومینه، دیوارها و … مورد استفاده قرار گیرد.

انواع آجر پازلی رنگی

انواع آجر پازلی رنگی

دستگاه ساخت آجر پازلی | کارخانه آجر سفال توحید اصفهان

تولید و تهیه آجرهای پازلی با یک دستگاه خاص انجام می شوند که آن دستگاه به نام دستگاه آجر پازلی شناخته می شود. دستگاه آجر پازلی | کارخانه آجر سفال توحید اصفهان، به دلیل عملکرد خاصی که دارد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از جمله مزیت ها و ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

با خرید دستگاه های تولید کننده آجرهای پازلی می توانید به سود بسیار بالایی برسید. چرا که شما این امکان را دارید که اقدام به تولید آجرهای پازلی با دستگاه کنید. همچنین، در کنار تولید آجرهای پازلی می توانید اقدام به فروش دستگاه های تولید کننده این آجر کنید. با زدن نماینده انحصاری در شهرستان خودتان برای فروش دستگاه های آجر پازلی، می توانید با خیالی راحت به سود بالایی برسید.

  • دستگاه ساخت و تولید آجرهای پازلی، می توانند بدون نیاز به کوره، انرژی بالا و صرف هزینه های زیاد اقدام به تولید آجر نما پازلی کنند.
  • از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به دو کاره بودن آن اشاره کرد. با کمک دستگاه آجر پازلی، می توان علاوه بر تهیه آجر، اقدام به تولید آجر سنگ فرش نیز کرد.
  • دستگاه آجرهای پازلی فضای زیادی را اشغال نمی کنند و حتی می توان با یک فضای صد متری در یک کارگاه از این دستگاه استفاده کرد.
  • سود بالای استفاده از این دستگاه برای تولید هر آجر، از جمله مزیت های آن است.
  • برای تولید و تهیه آجر پازلی با کمک دستگاه، می توانید مصالح مورد نیاز خود را در تمامی شهرستان ها پیدا کنید.
  • امکان تولید آجر پازلی با کمک دستگاه از 1500 عدد تا 6000 عدد در ده روز متغیر است.

دستگاه های ساخت و تولید آجر پازلی به سه صورت اتوماتیک، اتوماتیک تک قالب و اتوماتیک دو قالب به تولید رسیده اند و قابل خریداری می باشند

قیمت آجر پازلی

قیمت آجر پازلی در شرکت توحید آجر سفال اصفهان

قیمت آجر پازلی بستگی به قیمت مصالح روز دارد. به همین خاطر، برای اطلاع از قیمت این نوع آجر می توانید به سایت های معتبر مانند سایت شرکت آجر سفال توحید اصفهان مراجعه کنید و از قیمت به روز آجرهای پازلی اطلاع پیدا کنید.

شرکت آجر سفال توحید اصفهان، یکی از بهترین شرکت های تولید کننده آجر پازلی در اصفهان و کل کشور شناخته می شود. امکان خرید انواع آجرهای سفالی اصفهان، آجرهای پازلی با طرح ها و رنگ ها و سایزهای مختلف از این شرکت وجود دارد.