آشنایی با آجر سه گل:

آجر سه گل یکی از مهمترین مصالح ساختمانی است که امروزه کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساخت و ساز دارد. امروزه برای ساخت دیوارهای باربر، دیوارهای دور ساختمان، تیغه های جدا کننده اتاق ها، ساخت اماکن تاریخی، سوله و … از این آجر استفاده می شود. این نوع آجر با ویژگی عایق بندی مطلوبی که دارد از نفوذ صدا و حرارت به داخل فضای ساختمان جلوگیری می کند.این آجر طبق دستورالعمل های بسیار ویژه ای ساخته می شود به همین خاطر از مقاومت فشاری بسیار بالایی برخوردار است. در واقع به کمک این آجر می توان دیوارهای مستحکم و مقاومی را در ساختمان طراحی کرد.

معمولاً سه سوراخ بر روی آجر سه گل دیده می شود که باعث سهولت نفوذ ملات به داخل آجر می شود. به همین خاطر، دیوارهای ساخته شده با این آجر، بسیار مقاوم و منحصر بفرد هستند. یکسری شیارهای خاص روی سطح این آجر ایجاد شده است که دلیل آن، افزایش قدرت چسبندگی ملات به آجر است. علاوه بر این وجود شیارها باعث یک دست شدن گچ و بهبود عملیات سفید کاری می شود.

آجر سه گل

آجر سه گل

مشخصات فنی آجر سه گل:

آجر سه گل، جدیدترین آجر ساخته شده در صنعت ساختمان سازی است که از کیفیت و مقاومت قابل توجهی برخوردار است. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. امروزه متقاضیان خرید این نوع آجر بسیار بیشتر از سایر انواع آجر موجود در بازار است؛ زیرا این آجر با توجه به نیاز صنعت ساختمان سازی طراحی شده است و از نظر ظاهری و مقاومت بدنی، جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

قیمت خرید آجر سه گل با وجود مزایا و ویژگی های مطلوب بسیار زیادی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. بر همین اساس اکثر صاحبان پروژه های ساختمان سازی، ترجیح می دهند با پرداخت هزینه کمتر از مزایای این آجر در ساخت ساختمان خود بهره مند شوند و ساختمان های ایمن و مقاومی را بسازند.

انتخاب درست مصالح در کیفیت سازه تاثیر بسیار زیادی دارد. بر همین اساس اکثر کارفرمایان به دنبال انتخاب مصالح ایمن و قوی هستند تا ایمنی ساختمان ها را افزایش دهند. این آجر به شهر فارس تعلق دارد؛ ولی شهر اصفهان به دلیل فعالیت زیادی که در زمینه تولید آجر دارد، مسئولیت ساخت آجر سه گل با کیفیت را نیز برعهده گرفته است.

آجر سه گل اصفهان هر آنچه که کارفرما از مصالح ساختمانی، انتظار دارد را برآورده می کند. کارخانه آجر سه گل با استفاده از بهترین متریال، همواره مرغوب ترین آجر سه گل را تولید می کند و در بازار به فروش می رساند. آجر سه گل اصفهان به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، برای تیغه چینی ساختمان انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این آجر هم برای قسمت توکار و هم پشت کار قابل استفاده است. این آجر در اصفهان به صورت ماشینی ساخته می شود. امروزه بسیاری از افراد از قسمت جنوب کشور برای تهیه این آجرهای باکیفیت به کارخانه اصفهان مراجعه می کنند.

قیمت آجر سه گل

قیمت آجر سه گل

ویژگی های آجر سه گل:

امروزه استفاده از آجر سه گل مزایای بسیار زیادی برای کارفرمایان به دنبال دارد. این آجر بسیار وزن سبک و مناسبی دارد. علاوه بر این در برابر فشار بسیار مقاوم است. بنابراین به کمک این آجر می توان دیوارهای مرتفع و  مقاومی را ساخت. کارگران به راحتی می توانند این آجر سبک را جابجا کنند و مراحل ساخت دیوارهای داخلی و خارجی به کمک این آجر سریعتر پیش خواهد رفت. در ضمن به دلیل ساختار ویژه این آجر، سرعت ملات کاری و سفید کاری دیوارها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

امروزه این آجر را می توان در ابعاد متنوعی سفارش داد. این موضوع تا حد زیادی به نیاز کارفرما و نوع سازه آن بستگی دارد. آجر سه گل علاوه بر ساخت ساختمان های مدرن امروزی، برای تعمیر و بازسازی ساختمان های قدیمی نیز به کار گرفته می شود. حجم این آجر در مقایسه با سایر آجرها کمتر است؛ ولی از نظر مشخصات فنی و همچنین ظاهری، امتیازات بسیار بیشتری به نسبت سایر آجرها دارد.

اگر برای شما استقامت دیوارها اهمیت دارد، بهتر است از آجر سه سوراخ استفاده کنید. ایمنی و مقاومت ساختمان به ایمنی دیوارهای آن بستگی دارد. بنابراین باید هنگام خرید آجر و مصالح ساختمانی دیگر، دقت بیشتری به خرج داد. لازم به ذکر است که این آجر علاوه بر قسمت داخلی برای قسمت نمای خارجی ساختمان نیز قابل استفاده است. امروزه گاه برای بارکشی سقف نیز از این آجر استفاده می شود. این آجر از نفوذ سر و صدا به فضای داخلی خانه جلوگیری می کند. به همین خاطر همواره قسمت داخلی ساختمان از آلودگی صوتی در امان خواهد بود. دیوار ساخته شده با این آجر، ضخامت بسیار خوبی نیز دارد و از هر لحاظ برای دیوار کشی مناسب است.

آجر سه گل اصفهان

آجر سه گل اصفهان

قیمت آجر:

کارفرمایان هنگام خرید مصالح ساختمانی به قیمت خرید آن ها، توجه ویژه ای دارند.. قیمت آجر سه گل همواره در مقایسه با سایر آجرها مناسب تر است. همواره رقابت قابل توجهی میان قیمت مصالح مختلف ساختمانی وجود دارد. کارفرمایان برای کاهش هزینه ساختمان سازی بیشتر به دنبال خرید مصالحی ارزان قیمت ولی با کیفیت هستند. امروزه نیز برای رفع نیاز ساختمان سازان، این نوع آجر وارد بازار فروش شده است.

قیمت خرید آجر سه سوراخ به پارامترهای متعددی وابسته است. ابعاد این آجر در تعیین قیمت آن نقش دارند. معمولاً هرچه ابعاد آجرهای سفارش داده شده، بیشتر باشد، آنگاه هزینه خرید آن ها نیز بالا خواهد رفت. کیفیت آجر های سه گل موجود در بازار با یکدیگر مشابه نیستند. بر همین اساس بهتر است هنگام خرید آجر علاوه بر قیمت به کیفیت آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید و سعی کنید از کارخانه آجر سه گل معتبر و شناخته شده خرید نمایید.

امروزه متقاضیان خرید آجر سه سوراخ می توانند به صورت اینترنتی نیز مصالح مورد نیاز خود را در تعداد و ابعاد دلخواه سفارش دهند و هزینه خرید را نیز به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. خرید اینترنتی آجر به مشتریان این امکان را می دهد که با صبر و حوصله تمامی مشخصات فنی آجرها را باهم مقایسه کنند. سپس با در نظر گرفتن نوع نیاز خود و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند، مناسب ترین آجر ها را در ابعاد مناسب خریداری کنند.

برای استعلام قیمت و مشاوره خرید انواع آجر سه گل میتوانید با کارشناسان فروش شرکت توحید سفال اصفهان تماس حاصل نمایید

مشاوره و مدیریت فروش ۰۹۱۳۴۰۵۵۲۱۶ و ۰۹۱۳۹۷۵۰۱۹۸

نحوه خرید آجر سه گل از کارخانه آجر سفال توحید اصفهان:

  1. در مرحله اول ، پس از انتخاب محصول و تایید نهایی آن از سایت کارخانه آجر توحید اصفهان.سفارش خود به از طریق واتساپ به شماره 09134055216 ارسال میکنید.

  2. در مرحله دوم ، کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و پس از نهایی کردن تعداد و نوع سفارش برای شما پیش فاکتور صادر می کنند.

  3. در مرحله سوم ، خریدار می بایست مبلغ کل فاکتور را به حساب ذکر شده در فاکتور واریز نماید و فیش واریزی را از طریق واتساپ به اطلاع برساند.

  4. در مرحله چهارم ، پس از اینکه واریزی خریدار ثبت گردید ، ظرف 24 ساعت سفارش شما توسط بهترین ناوگان حمل و نقا در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان هماهنگ و ارسال می شود.