خرید آجر سفال همدان

آجر سفال همدان یکی از مصالح ساختمانی پرکاربردی است که استفاده از آن مزایای زیادی دارد. به کارگیری آجر سفال قدمتی هزار ساله داشته و در بناهای تاریخی این نوع آجر جزو مصالح اصلی بوده است. در حال حاضر آجر سفال با توجه به دسترسی فراوانی که دارد توسط پیمانکاران و مجریان طرح به کار گرفته می شود.

نمایندگی فروش آجر سفال همدان با ارائه این آجر در ابعاد متنوع شرایطی را فراهم آورده تا شما بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

کاربرد آجر سفال همدان:

آجر سفال همدان در بخش های مختلف ساختمان به کار می رود. این نوع آجر برای دیوار کشی و دیوار بالابر مناسب بوده و همچنین با داشتن سوراخ های متعدد می تواند جهت ایجاد دیوار تیغه به کار گرفته شود. در ادامه درباره مزایای داشتن این سوراخ ها روی آجر بیشتر توضیح خواهیم داد.

علاوه بر دیوار کشی این آجر در نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود و یکی از کاربردهای آن اجرای کف ساختمان است. باید توجه داشت که در گذشته از آجر سفال برای طاق ضرابی بین تیر آهن و سقف نیز استفاده می شد، اما در حال حاضر جهت کاهش بار نهایی ساختمان از مصالح سبک تری استفاده می شود.

آجر سفال همدان

آجر سفال همدان

مزایای استفاده از آجر سفال:

آجر سفال همدان مزایای زیادی دارد. از جمله آنکه در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بنابراین آتش نمی تواند در فرم آجر تغییری به وجود آورد. یکی دیگر از مزیت های این آجر داشتن سوراخ های متعدد است. این سوراخ ها از عبور جریان هوا و هدر رفت حرارت جلوگیری کند. به این ترتیب این آجر تا حدودی می تواند در مصرف بهینه انرژی موثر باشد.

همچنین وجود این سوراخ ها می تواند به عنوان عایق صوتی عمل کند. مسئله ای که در ساختمان سازی امروز بسیار ضروری می باشد. آجر سفال اصفهان در ساوه از مزیت های زیادی برخوردار است. از جمله اینکه در دسترس بوده و به راحتی می توان تعداد مورد نظر را سفارش داد.

آجر سفال درجه یک همدان قابلیت چسبندگی مناسبی دارد و کاملا به سازه های بتنی و فلزی می چسبد. به همین دلیل در ساخت سالن های صنعتی و سوله ها به کار گرفته می شود. آجر در میلگرد به خوبی قفل می گردد و این باعث می شود که در برابر زلزله مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

آجر سفال همدان در ابعاد و اندازه های یکسان تولید می شود. این مسئله باعث افزایش کیفیت محصول خواهد شد. با استعلام قیمت روز بلوک سفال ساوه می توان به تعداد مورد نظر این نوع آجر را سفارش داد.

قیمت آجر سفال همدان

قیمت آجر سفال همدان

نحوه ساخت آجر سفال:

آجر سفال به دو روش صنعتی و سنتی ساخته می شود. در روش سنتی مواد اولیه مانند گل سفال را در قالب های مشخص ریخته و خشک می کنند. آجر های دست ساز سنتی انواع مختلفی دارد مانند آجر فشاری و آجر قزاقی سفید رنگ که هر کدام در بخش های گوناگون به کار می رود.

در روش صنعتی ابتدا خاک با کیفیت مانند خاک رس استخراج می شود. پس از آن مواد اضافه جدا می گردد و میزان سختی و خشکی خاک با آسیاب درجه بندی می شود. در مرحله بعد در میکسر ریخته شده و هوای اضافه از درون آن خارج می شود. سپس در قالب های مشخص ریخته و در شمش گلی قرار می گیرد.

آجر سفال همدان در قالب ها برش داده می شود و به قسمت خشک کن انتقال می یابد. در بخش خشک کن رطوبت و مقاومت آجر باید به سطح مورد نظر برسد. این قسمت اهمیت زیادی دارد زیرا عدم ناهماهنگی می تواند موجب شود شمش ترک بردارد یا کوره دچار خرابی و ریزش شود.

در مرحله آخر آجر سوفال همدان در دمای 900 درجه سانتی گراد تا مدت معین پخته خواهد شد. در این مرحله اکسید کربن متصاعد شده و آجر سفت می شود.

برای خرید سفال اصفهان با کیفیت و قیمت مناسب می توان انواع محصولات را با یکدیگر مقایسه کرد و آجر مورد نیاز را خریداری نمود.

انواع آجر سفال:

آجر سفال انواع مختلفی دارد. برای سفارش آجر سفال همدان باید نوع کاربرد آجر مشخص شود و سپس محصول مورد نظر خریداری گردد. آجر سفال تیغه ای، آجر سفال فوم دار، آجر سقفی از جمله انواع مختلف آجر می باشد.

آجر سقفی در حال حاضر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. آجر سفال تیغه ای که با نام بلوک تیغه، تیغه سفالی، بلوک تیغه سفالی نیز شناخته می شود برای جداسازی دیوارهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دیوار جداکننده داخلی نیز از این آجر ساخته می شود.

انواع آجر سفال همدان

انواع آجر سفال همدان

آجر سفال فوم دار با توجه به داشتن سوراخ های متعدد به عنوان عایق به کار گرفته می شود. برای چسبندگی این نوع آجر باید از ملات مرغوب استفاده کرد. ملاتی که دارای نمک یا آهک فراوان باشد باعث ایجاد شوره در پشت کار می شود. می توان برای اطلاع از قیمت آجر سفال همدان با نمایندگی فروش ارتباط برقرار کرد و تعداد آجر لازم را سفارش داد.

روش تشخیص آجر سفال همدان مرغوب:

آجر سفال همدان ساختار، رنگ و شکل دقیقی دارد. برای خرید آجر با کیفیت معیارهای گوناگونی وجود داشته از جمله آنکه رنگ بلوک سفال باید یکنواخت باشد. آجری که رنگ روشنی دارد از مرغوبیت بیشتری برخوردار بوده و هر چه آجر کدرتر باشد از کیفیت اولیه آن کاسته می شود.

بلوک سفال مرغوب گوشه آن کاملا قائم می باشد. همچنین سطح آن صاف و بدون ترک بوده و هنگام حمل و نقل کمترین پرتی را خواهد داشت. آجر سفال با کیفیت توپر و متراکم است و وزن مناسبی دارد.

آجر سفال ابعاد گوناگونی مانند

 20 در 20 در 10

 20 در 20 در 15

20 در 20 در 7

داشته و برای محاسبه تعداد آجر فرمول مشخصی استفاده می شود.

حجم دیوار= طول * ارتفاع* حجم دیوار

حجم آجر= حجم دیوار * 8/0

تعداد سفال یا آجر= حجم آجر تقسیم بر حجم یک آجر یا سفال

به این ترتیب می توان تعداد آجر مورد نظر را به دست آورد و آجر سفال همدان را سفارش داد. کارشناس فروش در این باره راهنمایی های لازم را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

راهنمای خرید آجر سفال در راهنمای خرید آجر سفال در همدان:

جنانچه شما هموطن عزیز ساکن همدان هستید و تجربه ی خرید اینترنتی آجر سفال درهمدان از شرکت آجر سفال توحید اصفهان را نداشته اید ، و به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه خود تصمیم به خرید آجر در همدان از کارخانه آجر توحید اصفهان را دارید ، با ما همراه باشد تا یک خرید خوب و مطمئن را از شرکت آجر سفال توحید اصفهان داشته باشید.

خریداران محترم مشاورین فروش شرکت آجر توحید اصفهان برای سهولت و راهنمایی مشتریان خود، با راهنمایی و توضیحات خود شما را به سمت یک خرید خوب و مرقون به صرفه هدایت خواهند کرد:

مشاورین فروش آجر سفال همدان:  09134055216

مشاورین فروش آجر سفال همدان:  09139750197

مشاورین فروش آجر سفال همدان:  09134585427

مشاورین فروش آجر سفال همدان:  09134485427

·         در ابتدا وارد سایت کارخانه آجر سفال توحید اصفهان به آدرس https://tohidsofal.com می شوید و با انتخات محصول خود و اضافه کردن به سبد خرید ، خرید آجر سفال همدان را انجام داده اید.

·         پساز ثبت سفارش با محصول خود ، فاکتور خرید برای شما صادر می شود ، که از طریق واتساپ یا تلگرام و یا فکس برای شما ارسال می شود.

·         پس ازصدور پیش فاکتور خرید آجر سفال در همدان برای شما خریدار محترم ، وجه فاکتور می بایستی به یکی از شماره حساب های قید شده در فاکتور واریز نمایید و سپس فیش واریزی را ارسال کنید.

·         پس از واریز وجه فاکتور و ارسال فیش توسط خریدار ، سفارش شما ثبت میگردد و دستور مراحل ارسال صادر میگردد.

·         هماهنگی های لازم را با کارشناسان فروش 09134055216 و 09139750198 جهت بارگیری و حمل و در نهایت تحویل آجر سفال خریداری شده در همدان انجام بدهید