آجر سفال اراک

شهر اراک بدلیل ویژگی اقلیمی که دارد،اغلب زمستان های سرد و مرطوب و تابستان های گرم و خشک را دارا می باشد.

بدلیل این ویژگی اقلیمی ، غالبا از نظر ساختمان سازی و مصالحی که بکار میرود ، اکثرا آجر سفال فومدار اراک می باشد.

آجر سفال عایقدار

آجر سفال عایقدار

آجر سفال اراک که بیشترین استفاده را در آجر سفال عایقدار دارامی باشد،بدلیل زمستانی سرد و تابستانی گرم می باشد که استفاده از آجرعایقدار باعث عایق سرما و گرما درجداره های ساختمان می شود.

در مناطق صنعتی و ساخت های صنعتی خود هم از آجرنما ده سوراخ اراک بیشتر استفاده می شود.آجر سفال اراک در شهرک های صنعتی خود از آجر لفتون اراک،آجرنما اراک،آجربهمنی اراک،آجرفشاری اراک ، آجر10 سوراخ اراک ، آجر تنی اراک،آجر تیغه سفال عایقدار اراک،آجر سوراخدار بسته بندی اراک استفاده می شود.

آجرنما ده سوراخ

آجرنما ده سوراخ

حتما بخوانید: قیمت آجر سفال در اهواز دزفول شوش

راهنمای خرید آجر سفال اراک:

چنانچه شما هموطن عزیز ساکن شهر اراک هستید و تجربه ی خرید اینترنتی آجر مورد نظرتان را از شرکت آجر سفال توحید اصفهان را نداشته اید، و به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه خود تصمیم به خرید آجر سفال اراک از کارخانه آجر توحید اصفهان را دارید ، با ما همراه باشید تا یک خرید خوب و مطمئن را از شرکت آجر توحید اصفهان داشته باشید.

مشاورین فروش: 09134055216

مشاورین فروش: 09139750198

  • درابتداوارد سایت کارخانه آجر سفال توحیداصفهان می شوید و با انتخاب محصول خود و اضافه کردن آن به سبد خرید ، ما را در جریان خرید خود قرار می دهید.
  • پس از ثبت سفارش یا محصول خود ، فاکتور خرید برای شماصادر می شود . از طریق واتساپ و یا تلگرام و یا فکس برای شما ارسال می شود.
  • پس از صدور پیش فاکتور خرید آجر سفال شما خریدار محترم ، وجه فاکتور را می بایستی به یکی از شماره حساب های قید شده در فاکتور واریز نمایید و سپس فیش واریزی را برای ما ارسال کنید.
  • پس از واریز وجه فاکتور ، سفارش شما نهایی و ثبت می گردد و دستور مراحل ارسال صادر می گردد.
  • هماهنگی های لازم را کارشناسان فروش 09134055216-09139750198 جهت بارگیری و حمل و در نهایت تحویل آجر خریداری شده در اراک.